Ensaluto

Sabla(26)

jen la frenezulo de niaj frenezuloj,kiam la adeptoj de la profeto-dio,ne kapablis obeigi kaj sklavigi mizerulon eĉ lin kripliginte,pretendas ke nu,ni diskutu,ni diras ke oni devas vivi eĉ kunvivi pace kaj amikeme malgraŭ diferenco de opinioj,unue ni proponas al la diskutanto jenan floron,jenan narcison…kaj montrante iun floron simbole,proponas al mizerulo ĉiaman edziĝon kun iu adepto de la profeto-dio,kaj escepte de la sama mizerulo,neniu komprenas ke la afero estas propono de edziĝo,se la mizerulo akceptu,devas edziĝi ĉiame kun tiu proponita seksamikino de religia sinjorido kaj trompi sin pace vivante kun tiu trudata edzino,se la mizerulo ne akceptu,lia maljuneco kaj kripleco kaj feblo kaj simbolaj minacoj de la alia flanko devas silentigi lin en fronto de  trudoj,jen profesoro de nia universitato kiu mensoge,nedistinge,mensoge atribuas narcismon al mizerulo,ke li vidinte florproponon de tiu infera trudanto,aliĝu al paradiznomata  edziĝo pro sia humileco nehavante alian rimedon,jen psikiatro de nia religia socio,jen Esperantisto de niaj Esperantistoj…,kiam la mizerulo ne akceptas tian simbolan florproponon,kaj rezistas malgraŭ sia kripleco,oni persekutas lin,pensante ke li havas narcismon laŭ sia mema majstro,kaj ĝenante kaj ofendante,turmentante kaj torturante intermetas la aferon de la narcismo,kaj sin rajtigas kun la nomo de kontrolo kaj kuraco kaj ĝustigo,kaj pro tiaj traktoj kaj interferoj kaj trudoj,la mizerulo devas memori tiun simbolan florproponon kaj cedi al la postuloj kaj perfortoj kaj decidoj de la persekutataj religiuloj,alikaze trudoj kaj senrajtigoj daŭras kun ordono de la persekutantaj religiuloj,jen nia religiereĝa kaj reĝereligia socio en kiu ab kvindek jaroj mi ne havas ejakulrajton sen poeme laŭdadi la reĝon de la reĝoj kaj superstiĉojn,kaj divorco de aliaj devas esti mia principa kaj precipa problemo,eĉ kiam ebleco de mia mema ejakulrajto devas esti tute neglektita el la flanko de ĉiuj,inkluzive el mia mema flanko,iam oni mensoge pro la decido de la persekutataj kaj ordono de la persekutantaj religiuloj pretendis ke la majstro divorcis,la pretendantoj intencis ke eblas mi bedaŭri kaj rezulte versi poemon kondamnante divorcon,ĉiukaze,ĉiupretekste,inkluzive por progresigi Esperanton mi devis oponi al la divorco,sed laŭ mia penso ĉiuj havas siajn rajtojn kaj rajtas divorci kiam necesas,la edzino de la freneza majstro onidire preparis alian Esperantan asocion,se estus ĝusta informo,kaj mi volus partopreni en tiu asocio,la decido de la persekutataj kaj ordono de la persekutantaj religiuloj kaŭzus miskomprenojn kaj suspektojn,ke rezulte mi por senkulpigi min,versu poemon kondamnante la divorcon,alikaze persekutiĝus eĉ el la flanko de Esperantistoj,en nia socio se iu divorco estu malbona,ties malboneco ne estas pro ties malboneco,la reĝo de la reĝoj devas facile donaci nian petrolon al la Anglaj ekspluatantoj,la divorco eblas rezulti al variigi la vojon de la rilatoj inter viroj kaj virinoj,do oni devas fermi ties vojon,ke mizeruloj akceptu kaj toleru mankon de rilatoj batalante kontraŭ siaj instinktoj kaj instinktoj de aliaj,atribui ajnan malbonon al ajna divorco dependas al la sama programo de Anglaj frenezuloj kiuj interferas al ĉiuj aferoj de nia socio,mi estis kritikinta pri perfortoj kaj trudoj de la persekutataj religiuloj,kaj pro tio,ĝuste pro tio la ordono de la persekutantaj religiuloj ne akceptis min en la Esperanto-komunumo de la freneza majstro,kaj por kovri la kialon de malakcepto,oni preparis aliajn pretekstojn,inkluzive volante versigi poemojn kaj kondamnigi per mi divorcon …,en ebleco de mia provizora edziĝo kion ne aprobas la AnglaRusaj soldatoj en nia lando,la divorco estas destinita en difinita tempo,kaj nature nuligas malpermeson de la profeto-dio,pri mia provizora ejakulrajto,sed la freneza majstro ankaŭ havas siajn memajn pretekstojn por ŝatigi sin al la reakciuloj kaj al la AnglaRusaj soldatoj kiuj nomiĝas adeptoj de la profeto-dio,la jena lernanto devas edziĝi ĉiame,laŭ lia frenezeco,por paroli Esperante kun sia edzino,la jena lernanto eĉ estante steriligita,devas havi infanojn kaj produkti denaskajn Esperantistojn,ne havante panon kaj trinkeblan akvon kaj loĝlokon la jena sendivorcrajta  mizerulo devas edziĝi kun seksamikino de religia sinjorido kaj versi religiajn poemojn por plenumi kaj efektivigi la edziĝan eblecon,

                                                                   26

bildo de davud shams hakimi


povigita de