Ensaluto

Sabla(65)

mi sciis ke tiu seksavida saĝulino en evolucio de sia revolucio volis bari la vojon al la religia interferanto por havi kaj protekti sian naturan rajton,kaj la leĝo de ŝia lando permesis tion,ŝi defendis sian rajton kaj fieron kaj samtempe kompatis al mi kaj volis instigi kaj eksciti min nutrante sian fieron kaj intencis neniigi mian timon,heziton,abstinon,veki mian dormitan voluptemon,aŭ kaŝitan,jes pro la timo kaŝitan seksemon,aktivigi sian afrodizion,kuracante mian impotentecon,ĉi tiu distingo estis nur en mia penso,ŝi volis defendi sian rajton kaj arogon neakceptante interferon de aliulo kiu alude ordonis al ŝi ion malmoralan sen ekspliki la kialon de la ordono aŭ rekomendo,mia afero estis kuraci min kaj rezisti en fronto de senmorala trudo,en la kuraca afero laŭ niaj sinjoroj ne ekzistas punendaj reagoj,oni ne punas aŭ eĉ ne riproĉas serioze,kaj facile indulgas,jes,se vekiĝus mia seksemo pasinte el multjaraj prohibicioj mi proponus al ŝi provizoran kaj leĝan rilaton respektante la regulojn de mia socio,en tiu pozicio mi deziris respondi pozitive al ŝia kompato kaj servi al ŝia fiero pro kio la trudo de religia,religinoma,interfero estis forigita,mi estis en agrabla situacio,responde al ŝia instigo mi povus proponi al ŝi edziniĝi kun mi provizore,ĉiukaze ŝi ridus kaj unue dirus ke sen konsideri la atesteblecon de aliaj ni povas iri al hotelo kaj resti tie ĝis la mateno duope en komuna lito kaj paroli plie,mi ne dirus al ŝi ke pro tio kreiĝos preteksto ke poste iam oni atribuu al mi pekon,aŭ memorigu malrekte ĉi tiun nokton kaj ties ĝismatenon kaj kripligu min memorigante aliajn kaj similajn aferojn,kaj eblas ke oni preparu scenojn por atribui la kripligantan akcidenton al mia malzorgo aŭ malbonŝanco,la malbonŝancon ankaŭ oni atribuus al mi,tiun sensignifan kaj trompantan aferon,atribuante malbonŝancon al mi oni volus ke mi ne distingu kaj ne venĝu decidon de la persekutataj kaj ordonon de la persekutantaj religiuloj,male pro kripleco kiu devus ŝajne esti pro la malbonŝanco,hazardo,mia malzorgo,kaj pekoj,mi trovu memvole helpovojon kaj aliĝu havante servemon al inferaj organizoj de religinomaj politikaj partioj,mi povus sen cedi al interferantoj, proponi al ŝi lerni mian lingvon,nu,mia servo,jen mia servo al tiu kiu sin nomas kaj eĉ supozas Esperanto,male en prohibicio de ajna seksebleco se mi migrus al Arabujo,la freneza psikologo ankoraŭ ne scias ke tie mi ne dirus ion pri mia lingvo,ilia reĝo oponas al mia lingvo,unue aliaj lingvoj kaŭzu ilian evolucion,poste mi prezentu mian lingvon,sen esti punata pro tio,kvankam eble kun aliaj atribuoj kiuj pretekste eblus fronti al mi,punante,kripligante kun la nomo de religio,virto,la sama virto laŭ kio la mizeruloj multofte ne havas ajnan seksrajton,kaj la fortuloj kaj kolegoj de imperialistoj havas ekscesajn rajtojn kaj leĝajn kaj neleĝajn seksrajtojn kaj nekalkuleblajn eblecojn,se mi irus tien,frue volus reveni,mi ne restus tie,restunte ne dirus ion pri mia lingvo,en la manko de demokratio mi tute ne prezentas mian lingvon,necesas eviti la venĝemon de reakciuloj,kiam mankus venĝemo kaj punebleco,ne tolerebla punebleco...,jes,mi prezentus se mi irus tien,se mi volus,se mi mem volus,el la eksterdancejo tiu aludis al mia partnero ke ne dancu kun li,tia aludo kaŭzis ke la Angla inteligenta fraŭlino plie akceptis min ne nur en sia proksimeco,ŝi tiris min al sia brusto rezistante en fronto de senmorala interfero,mi ne rajtis rompi ŝian fieron,rompi fieron de kompatema homo estus peko,mi ne rajtis servi al la senmorala interfero de trudanto,tio ankaŭ estus peko kaj ne pardoneblis el mia flanko,pro la timo mankis mia voluptemo,do la kontakto de du korpoj ne eblus ne rajtus ne povus ne kapablus nomiĝi peko,kiun pekon mi faris pro kio oni kripligu min?se mi respondus jese al la kompatemo de tiu saĝulino,okazus bonfaro,jeees,agrable kaaajj kaj plezurige,mi dancis kaj konsentis,kontentis pro ŝiaj instigaj agadoj kaj ekscitaj faroj,mia koro batadis fortege pro la timo,la fraŭlino eĉ sentis tion el sia mema brusto kaj tiel nutris sian fieron,kompatemon,naturan rajton post forigi la interferon kaj neglekti tion,ŝi pensis ke mia stato kaj konfuziĝo estas pro ŝia ekscito kaj fieris pro tio,el ŝia fiero,per ŝia fiero,kun ŝia fiero,apogante al ŝia agrabla fiero mi venĝis la adepton de la profeto-dio kiu volis bari tiun vojon al mi,kaj edzigi min ĉiame kun alia virino,kaj per tiu interferi al mia tuta vivo kaj versigi religiajn poemojn admirigante siajn volojn,

                                                                  65

bildo de davud shams hakimi


povigita de